06 augusti 2009

Solen tillbaka






Äntligen är solen och värmen tillbaka. Hoppas det blir fint i helgen också när man är ledig, så man kanske kan hitta på nått skoj eller steka sig lite.


Idag har jag dammsugit och torkat golv, och skjutsat snutten till Isak. Dom skulle iväg och bada. Ska hämta honom vid 16.




I tisdags var jag, snutten och mormor till Åland. Vi hade trevligt och det var lagom med folk på båten. När vi åkte dit såg man ingenting för det var tjock dimma på havet men den hade försvunnit när vi åkte hem igen. Snutten köpte Massor med godis så nu har han ett bra tag framöver =) och jag köpte två limpor cigg. Är ju bra mycket billigare att köpa cigg på båten än här hemma. Så det får nog bli en tur ev i slutet av månaden igen, men då ska vi nog ta med oss morfar så han också får sig en tripp.




Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg ute i solen.



Min snutt på Ålandbåten
















Mariehamn








Inga kommentarer: