30 juli 2009

Uppdatering



Torsdag redan och sista dan på jobbet imorgon för den här veckan.


Började ju jobba i måndags och det var såå kul att vara tillbaka hos pensionärerna, har saknat dom så otroligt mycket. Så roligt när dom har saknat en och framförallt kommer ihåg en =) Jobbar måndagar, onsdagar och fredagar fram till den 20:e augusti då sjukskrivningen tar slut, och om det då känns bra kommer jag börja jobba full tid. Nu jobbar jag 4 timmar om dan och det känns helt okej medans jag jobbar men när jag kommer hem är jag helt slut =/


Idag har värken varit dryg som fan, inte haft lust att göra nånting, men tvättade en maskin så inte tvättkorgen svämmar över, får greja lite i helgen sen.


Skulle ha tagit en tripp till Åland med snutten den här veckan men det får vi spara till nästa vecka, då måste det bli av, annars vet jag en som kommer bli riktigt sur =/


Nu ska jag ta en dusch sen blir det att krypa ner så man orkar upp när klockan ringer 05.45...jäsp.




Inga kommentarer: