17 juli 2009

Fredag










Ja då var det fredag igen, veckan snart slut och semestern börjar nå sitt slut =/ tråkigt. Fast jag är ledig nästa vecka med =)




Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Dagarna har rullat på. Robin har lekt med grannbarnen, varit och badat med dom och varit ute och lagt nät med deras morfar, så han har haft det roligt. På kvällarna har vi varit och fiskat och härom kvällen fick min prins en gädda, gissa om han blev lycklig =)




Idag skulle jag ha varit till läkaren men dom ringde och sa att han var sjuk..så jag ska dit på tisdag istället.


Bad dom skriva ut ett nytt recept på blodtrycksmedicin också. Har inte ätit den på en vecka nu och mår inge bra alls utan den. Tung i skallen och ofta huvudvärk. Så den kunde jag hämta på eftermiddan,skönt!!


Ska snart åka till Hallsta och handla lite och köra hem Jimmy, gubbens lillebrorsa, så han får hämta nya kläder, sen skulle han följa med tillbaka igen.


Igår var dom ut på dan och fiskade då passade jag på att dammsuga och torka golven. Dom fick ett par abborrar som jag ska koka till katterna sen.


Nej nu ska jag ta en dusch så vi kan dra iväg sen.
På återseende =)




Prinsens gädda =)














Mammas storfiskare =)

Inga kommentarer: